Neapolitan Ice Cream
Hey, dah 2013?
Posted on @January 13, 2013 with 0 COMMENT(S)

Assalamualaikum/Anneyeong/Hi you alls :3
hmmm ni post pertama untuk tahun 2013. terkejut? tu lahhh sejak dah hari first masuk sekolah sampai laaaa sekarang busy dengan homework, kesihatan yg tak mengizinkan *hahahaha demam je pun* and banyak lagi.. btw SPM pulak tahun ni kan..*aku lah tuuu* so tak boleh la nak post kerap-kerap mcm last year. hmm. Kpoppers.. mesti tahu pasal GDA kan? Ada yg pergi tak? takde? hmmm i know why you can't go. first, tak cukup duit. 2) tiket dah ada, tapi parents tak bagi kebenaran untuk pergi 3) camera tak leh bawak. sebab ke-3 tu mcm... oh yeah. penganjur yg jinjja (sangat) kejam aku rasa. penganjur tu ingat yg datang tu ingatan nya kuat kot?? dengan tak dak live broadcasting.. no cameras.. nak jumpa org kat atas tu.. BTOB  w/ SHINee (tak pasti) akan sampai Malaysia 9:50 pm malam ni.. apa yg boleh aku buat ialah struggle untuk buat homework malam ni pada waktu yg sama diorang sampai KLIA. yeahh tak dpt pi GDA, dpt sambut kat KLIA pun jadi lah. tapi masalahnya rumah aku kat Perlis! T.T so memang aku dgn bias-bias aku tak dak jodoh. tak pe lah. kalau ditakdirkan, kita jumpa tau~ Okay.. it's time to breakfast. Anneyeong ~

Labels: , , , , , ,



Layout by chocolettha. Post title from owlala. Colors & Image neapolitan ice cream & 1950's Argyle.