Neapolitan Ice Cream
I have to explain the truth.
Posted on @November 11, 2012 with 1 COMMENT(S)

Bismilillahirahmanirrahim.. Take a deep breath.. tu.. tu orang yang baca post ni awesome.. Tengok depa tunjuk muka hampa tu.. hahahaha :D
Assalamualaikum and Hello ^_^

Long time no see. Last update 17 Oktober 2012. Ce kira ce kira berapa minggu dah tak update..? Lama dah kann? Okey first of all, exam akhir tahun dah habis dan la ni. Result pun dah dapat tapi tak semua subjek. Tapi secara keseluruhannya, result aku menurun :'(

Nak cerita apa lagi? Ohh la ni aku dah jadi peminat K-Pop dah.. terbukti dah dengan gambar atas tuu..
Ni kawan aku punya pasal la duk suruh aku tengok Leeteuk & Sistar Hello Baby la apa lah music video macam-macam dia suruh aku tengok.. last-last aku pun terkena 'virus'.. err virus? Entah laa hallyu (gelombang) korean pop la kott. La ni channel wajib aku bukak ialah 391 (kbs world).. Yelah aku tak langgan Astro B.yond and HD. So, tak dak lah channel 393 (One HD).. Moral of the story is.. bersyukur dengan apa yang kita ada la nie.

Tengok twitter aku pun penuh dengan RT pasal kpop la.. tweet la..
For my best friends yang baca post ni, please take a note kat bawah ni !
*Hiburan berpada-pada lah sayang. Kami tak pernah buat depa buat sebagai idola na. TOLONG LAH JANGAN SALAH FAHAM. Macam berdosa besar ja aku minat benda-benda ni. Buat teruk. Hishh~
Tak buat salah apa pun. Yang gejala sosial dok menular, kes buang bayi meningkat hang tak mau pi nasihat pulak. Aku yang dok mengadap laptop pulak dipersalahkan. Herr.. sorry aku tak layan 3GP na.*
Hamboii sampai marah aku pulak tu. Oh please la kawan. Kami tak dak niat nak menjatuhkan maruah ke hapa, tapi aku kena jelaskan perkara yang sebenar-benarnya. Sat gi cakap depan-depan (face to face).. tak mau kawan pulak. Aku tak mau putus persahabatan. Tolonglahh. Hiburan itu harus tapi jangan sampai lupa nak solat, ibadat semua tu. Itu namanya lagha'. Ingat aku tak tau kot benda ni? Alhamdulillah, aku still tak tinggal sembahyang and lain-lain tu. Sorry friend, I have to explain here. Sakit hati, kan? Ha samalah aku sakit hati aku tengok post hang kat blog tu. Wah wah tulis pasal aku mimpi dengan Baro lagi tu. Nampak sangat tulis pasal aku. It just a dream, girl. Sekali lagi maaf untuk sahabat baikku. Sangat-sangat minta maaf. Tak dak niat nak menghalangmu meneruskan dakwah mu. Teruskan lah, kawan. Kami tak pernah halang hampa, malah kami lagi suka! Tidak salah menegur kawan. I hope you understand :) *Mission accomplished*

Fuhhh~ lega dapat meluahkan perasaan yg terbuku di hatiku yang lara ini. *cewahh ayat aku bajet sastera*
Nak taip apa lagi ni? Okey lah selamat bercuti! Jaga diri elok-elok. Assalamualaikum.

extra.


Muka dia macam.. my best friend will know who I mean. Hahahaaha :D
Nama dia : Song Seung Hyun . Gitaris dan vokal untuk group FT Island. Ok dia hensem. Ok. Abaikan kegedikan aku . Best giler dapat poster FT Island dari majalah e-pop bulan 11 ! Ok bye.

Labels: , , , , ,



Layout by chocolettha. Post title from owlala. Colors & Image neapolitan ice cream & 1950's Argyle.