Neapolitan Ice Cream
H A R I R A Y A A I D I L F I T R I 2 0 1 2
Posted on @August 17, 2012 with 2 COMMENT(S)
Assalamualaikum w.b.t semua ^_^
Saya, Tengku Nur Hanis Izzati a.k.a Cik Hanis ingin mengucapkan..


Aha.. comeyyyyy dok? Buat sendiri nie tauu!
 Umur aku semakin meningkat.. dah 16 tahun dah pun, peratus kebarangkalian untuk mendapat duit raya menurun sebanyak 90 % .. hohohohoho.. *igauan matematik*
Ke- exicited -an untuk mendapat duit raya juga menurun mendadak! Haih.
Apalah nasib ku ~ Hmm.. nak taip apa lagi? 
Lusa dah nak raya dah, rasa macam baru kelmarin ja puasa. *amboiii ayat dia*
Macam laju sangat pulak.. 

Okey, di sini ada gambar yang mungkin selama kita dok beraya ni, kita tak sedar..
Asdfghjkl -.- cakap banyak pulak mukadimah dia ni.. Jom tengok dan hayatinya.

 Dah takdak apa dah nak taip, okey, byee!
Assalamualaikum .

Labels: , , , , ,



Layout by chocolettha. Post title from owlala. Colors & Image neapolitan ice cream & 1950's Argyle.