Neapolitan Ice Cream
Bila kebosanan bermaharajalela..
Posted on @July 22, 2012 with 1 COMMENT(S)
Salam pembuka bicara,
Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Ha! Macam mana pantun 2 kerat tu...
Comel kan comel kan? *gedik lima saat*
Bila kebosanan bermaharajalela? Amboi aku ni.. Tajuk hiperbola sungguh >.<
Oh btw. macam mana puasa hari ke-2 korang semua ekk? *berlagak peramah*
Eh banyak pula tanda soal aku kali ni.

 Bila kebosanan bermaharajalela.. *bukan Maharaja Lawak*
Apa lagi aku nak buat ? Melukis la jawapan yang tepat. Nih ada la sikit lukisan karya aku sendiri dalam diari aku. Cantik, comel ke apa tolak tepi. Aku tahu lah lukisan aku tak elok..isk isk. *ayat pasrah*
Here we go !




Dua ajer okey ? Yang lain semuanya buka aurat. Tak bagus untuk mata bila berpuasa ni :')
Okay any comment ? Kbye nak siap-siap pergi tuisyen Add Maths (Y)
Berapa banyak okay da..

Labels: , ,



Layout by chocolettha. Post title from owlala. Colors & Image neapolitan ice cream & 1950's Argyle.