Neapolitan Ice Cream
Hmm..
Posted on @February 4, 2012 with 0 COMMENT(S)

Assalam and Hello :)
Tak dak apa nak cerita sangat. Boringgg -,-'
Budak ni memang sibuk gila dengan latihan Petanque, sebab cikgu nak buat pemilihan untuk pertandingan antara cikgu dengan pelajar. Tapi tak tau bila lagi.. Dengan tuisyen lagi..
Kelmarin memang balik sekolah, tidur sampai pukul 3-4.30 petang, pastu siap pi sekolah, 6.45 ptg ada tuisyen pulak. Hmm balik rumah pukul 11 malam. Awat 11 malam ?
Ohh lepas balik tuisyen pukul 8.30 mlm, terus pi rumah maklang , cucu dia nazak dah. Barah otak. Budak tu baru 4 tahun. 2-3 hari lepas masuk hospital, koma sampai hari Jumaat pagi. Then, malam pi la rumah mak lang ziarah budak tuu. Kesian dia kann ? Hmm hanya mampu berdoa. :'( Balik dari sana pukul 10 malam , adik balik tuisyen 10.15 malam. Perut pun laparrr sangat waktu tuu sebab aku ni makan tengahari pun dak, petang pun tak, malam pun tak makan-makan lagi. Diet kononnya. Tapi tahan sampai malam ja. 
Bayang kan, pukul 5.30 petang pi sekolah balik pukul 11 malam. Busuk ? Haha. Abaikan :/
Hmm gotta go pi kenduri. Bye ;D

#Ehh tadi kata tak dak cerita, ni dah panjang berjela, apa hal ?


Layout by chocolettha. Post title from owlala. Colors & Image neapolitan ice cream & 1950's Argyle.