Neapolitan Ice Cream
Wakenabeb !
Posted on @January 25, 2012 with 0 COMMENT(S)

Assalam.. Hello fellas ! Amacam , cantik skins blog yang baru nih ? Semardd gila kan ?
Ok tak mau cakap banyak, just tengok printscreen kat bawah nie. It's so 'COOL' !
(kalau tak nampak, just klik gambar tu oke?)







Ok. Yang ni memang meng'hangitkan' hati aku betul ! Grrr -,-'


Kepada cik Atika, bersabarlah. Seronok la kan pekena orang ? Hmm hang tunggulah bukak sekolah nanti ; SIAPA YANG NAK NANGIS DULU !
Mula-mula tu memang dah cuak gila kott, lepas tu dia kata aku kena prank dengan dia. Ni yang membuatkan mulut aku mula mencarut tak pasal-pasal. Lepas terkena, lawak lah pulakk. Tergelak sorang-sorang. Then bila adik-adik aku baca, depa gelak tak kering gusi.. Arghhhhh! Atika Syuhada Anuar, kau tunggu !

p/s : Sorry gambar tu besar, muat-muat body blog aje kan ? Hmm abaikan and happy reading ^_^

Labels: ,



Layout by chocolettha. Post title from owlala. Colors & Image neapolitan ice cream & 1950's Argyle.