Neapolitan Ice Cream
Okayy, Perak again. Here I come bebeh !
Posted on @January 22, 2012 with 0 COMMENT(S)

Assalam.. Wah seminggu tak update ! Rinduuuu gilaaa sangat kot :')
Ramai tak tau aku pernah COUPLE. BFF aku ja tauu. #Cehh dah break baru nak gitau. Hampeh betui arr aku ni kann? K, dah lari dari tajuk ni. Esok nak pi Pantai Remis. Kat Perak lagi. Kali kedua pi. Tahun lepas dah pi pun. Tapi *lalu* tepi pantai jaa. Sob sob :'( Actually this week tak dak apa yang interesting nak gitau. Tengok post ni pun macam pendek ja kan? Cuma, hari Jumaat tuh, kat sekolah ada pertandingan merentas desa. Tak merentas desa sangat pun.. lebih kepada road run. You know what ? (Secret nihh)
#Aku bukan road run pun. Ehh bukan tak lari tapi aku road walk. Haha, cantikss sangat perangai :D
Anyone cares ? K mengarut dah budak busuk nii, Ohh k mau kemas-kemas barang untuk esok . Assalam and BYE-BYE friends 


Labels: ,



Layout by chocolettha. Post title from owlala. Colors & Image neapolitan ice cream & 1950's Argyle.