Neapolitan Ice Cream
Haihh blogskin nak tukar tapi..
Posted on @January 24, 2012 with 0 COMMENT(S)

Hello and Assalam.. Now I'm in Perlis! Miss me ? :D
Sebenarnya sekarang ni nak tukaq blogskin yg baru, tapi satu pun tak berkenan di hati.. Macam mana ni ? Aku rasa yang blogskin sekarang adalah yg terbaeeeek :) Tapi kelamaan , boring gak tengok benda yang sama tetiap hari kan  ? Tapi tengok mak bapak ja yang tak membosankan malah menenangkan minda gitu. # Bajet ayat anak-anak solehah ^^
Takkan nak guna Blogger Designer balik ? Ahhh malas malas malas !
Ok lahh , makan time ! Abah beli nasi goreng paprik. My fav you know ? #Cakap serupa semua orang kisahkan aku pulak ♥ 
Perut sudah berbunyi lagu rap apa bagai mintak tuan badan untuk isi ! Sekian dan kita akan berjumpa lagi di entri yang seterusnya !


Labels:



Layout by chocolettha. Post title from owlala. Colors & Image neapolitan ice cream & 1950's Argyle.