Neapolitan Ice Cream
Short entry pasal kelmarin.
Posted on @December 27, 2011 with 0 COMMENT(S)

Hello peeps. 
Short entry nii nak cerita pasal kelmarin.
Nama pun short kan ? So, pendek sajalah noo.
Hmm, kelmarin macam biasa ada lah kenduri kat Felda Chuping,then OTW nak kluar dri felda tu.. Anies tengok pembinaan Universiti Malaysia Perlis (UniMap) , memang tak rasa dok Perlis , kau tahuu ? Macam dok KL gituu :p ( Aii, cakap KL pulak dahh.)
Lepas tu, ayah Anies bawak pi CMart Arau. Kebetulan memang nak ajak satu family pi karoks..
Hahaha, tak sangka tu memang nawaitu ayah Anies dari awal2 lagi..
Memang jerit habih suara laa ! Lagi2 waktu nyanyi lagu Ziana Zain ( Madah Berhelah).. payah siott.
Keluar ja dari bilik karaoke tu, memang suara hampir hilang dah gara-gara lagu Madah Berhelah tu,
Memang payah nak sembang-sembang dengan family lepas tuh.. :D
Okay lar, nak sign out duluu okayh ?
Jumpa lagi di entry yang lainn yep.
Miss me? #perasan






Layout by chocolettha. Post title from owlala. Colors & Image neapolitan ice cream & 1950's Argyle.