Neapolitan Ice Cream
Lets Try This !
Posted on @November 5, 2011 with 4 COMMENT(S)
Selamat petang semua ^^
Nak tau tak, sebenarnya hari ni tak tau nak tulis entry apaa (!)
So, Anis tinggalkan  barang baeeek punya untuk korang :D
Just try it ! Best tauu ^^
(Just follow the rules)


1-Ambil ayat dari bulan korang lahir:

January - aku sepak
February - aku lompat atas
March - aku karate
April - aku cium mulut dengan
May - aku terajang
June - aku peluk
July - aku ajak race kereta dengan
August - aku makan dengan
September - aku menari dengan
October - aku menyanyi dengan
November - aku jelir lidah kat
December - aku lari keliling

2-Ambil ayat dari hari lahir korang

1 - Uzumaki Naruto
2 - makluk asing
3 - Jose Mourinho
4 - basikal aku
5 - lelaki salji
6 - gangster kampung
7 - Halimah Jongang
8 - Lionel Messi
9 - kawan baik nenek aku
10 - kawan beruk aku
11 - cikgu lama aku
12 - Valentino Rossi
13-ahli bomba
14-lembu mak aku
15-Bruno Mars
16-Wakaka Crew
17-lesung batu
18-Justin Bieber
19- lelaki lembut
20-Datuk Siti Nurhaliza
21- ninja
22-John Cena
23-Maria Ozawa
24-pedang aku
25-ipad aku
26-buaya darat
27-Faizal Tahir
28-Mark Zuckenberg
29-kucing engkau
30-kutu rayau
31-hantu jepun

3-Ambil ayat dari hujung tahun korang di lahirkan (contohnya 1990 , korang amik nombor hujung tahun korang dilahirkan mcm nombor 0)

1- di dalam kereta aku
2 -di atas katil engkau
3 -di dalam jamban
4 -di bawah katil
5 -di atas motosikal
6 -di bawah jambatan
7 -di atas bumbung rumah
8-masa makan atas meja
9 - semasa jalan2 cari kucing adik aku
0 - di dalam bilik tokwan

4-Ambil ayat dari color baju yang korang pakai skarang nie:

putih-sebab aku suka macam tu
hitam-sebab aku memang degil
Pink--sebab aku memang terer
merah-sebab Datuk Seri Najib Tun Razak suruh
biru--sebab aku seksi dan aku boleh buat
hijau-sebab aku betul2 serius nak lakukan
Purple-sebab ada orang suruh
kelabu-sebab aku tgh sangap nie
kuning-sebab ade orang ofer aku 10 ringgit
Orange-sebab aku pikir aku bijak
cokelat-sebab aku memang boleh buat
lain2-sebab diri aku seorang ninja
tak pakai baju-sebab aku tgh dok gila meroyan




Nak tahu Anis dapat apa ?

Aku ajak race kereta dengan Jose Mourinho di bawah jambatan sebab aku suka macam tu :p
So, what's yours ?
 Just tell me at comment section . Thanks guys ! (:



Layout by chocolettha. Post title from owlala. Colors & Image neapolitan ice cream & 1950's Argyle.