Neapolitan Ice Cream
not-too-happy-last-friday =.='
Posted on @July 26, 2011 with 0 COMMENT(S)

Assalamualaikum semua. Dan salam sejahtera :)
as you know, since 9th July, saya tak post apa-apa pun. Kenapa?
Internet kat rumah kena petir, haha. So, kena beli modem baru. huhuks  =.='
Rindu saya kan? ahaa, bodo punya soalan daa, saya ni sapalah nak rindukan kan? hmnm.. </3
Okey.. let's go straight to the point.
Jumaat lepas, saya check kedudukan dalam dewan time exam PMR melalui Cikgu KH saya, Puan Harlina bt. Hassan a.k.a jiran setaman.. (yang ni pun nak gitau, macam lah org lain nak tahu kan?)
Then , masalah pula yang timbul apabila keinginan menguasai diri .
Ya! Dah agak! Sah!
Lelaki yang paling saya mengelak nak jumpa, duduk belakang Anies lahhhhh pulak. Adoii. Dugaan, dugaan.
Bahana nama mula huruf "T" . Yes, nak tau apa sebabnya?
FYI, nama Anies adalah di senarai bawah sekali dalam kelas 3PG 1.
Yang budak laki tu pulakk nama dia first2 dalam kelas 3PG 2. Nama dia mula dgn huruf "A".
Macam mana nihh?? What should I do!?
Ahhhhhhhh!
Bayangkanlah, tengok muka saya pun dah menjerit macam org gila! Inikan pula duduk di belakang Anies kan?
Hahah, lantak lah kat dia. Nak mati dah ka duk belakang saya? PMR bukan exam biasa okey! INGAT tu!
Jangan merungut lak bila dapat tahu pasal ni noo, cik abang oii. Fikir masa depan okay! 
Don't be so CHILDISH !
Nak jawab ka, tak mau ka.. itu kau punya hal laa! Anies tak kisah ! 
Nak kutuk Anies masa exam? Haha, does anybody cares about it, dude!
Mind your own.
Ishhh, banyak mau story lagi nih. Tapi nak pi main badminton lah ngan adik. Dok marah-marah dah nii!
Okay bye-bye semua.
 Selamat berpuasa  (Kata awal2 takut tak sempat , well, Trial PMR tak lama dah; 15-08-2011.)


P/S: jumpa kawan lama! best gilaaaaa sebab dia ingatkan Anies lagi. Ouhhh, terharunya saya :')

Labels:



Layout by chocolettha. Post title from owlala. Colors & Image neapolitan ice cream & 1950's Argyle.