Neapolitan Ice Cream
pagi SABTU yang 'indah' ?!
Posted on @January 11, 2011 with 0 COMMENT(S)
salam 1 malaysia semua..
entry kali nie nak ceritakan tentang sebuah peristiwa yang akan buat aku tergelak sendiri..
kalau nak tahu, baca sampai abis yerr..


pada tanggal 8 januari 2011 (cerita baru nih !!)sabtu.
waktu pagi,masa diantara 6.15 pagi ke 6.30 pagi
kisahnya begini..




my daddy ketuk pintu nak gerak aku untuk solat subuh. ketuk punya banyak kali, barulah diri ini tersedar dari mimpi..


dialognya adalah lebih kurang begini:


daddy:oit !! bangun solat subuh! lambat dah nie..!
aku:huargh ! (menguap) yelah2, nak bangun dah nie...
daddy:tunggu dulu.. abah nk mandi dulu..
aku: okey abah !
lepas abeh mandi..


abah: cepat2 !!! 
makaii,aku mamai macam mana ntah aku pi sebut cam nie

aku pun p bukak pintu bilik dan berkata;



abah:eeh, apasal kamu nie.. siap dengan kain tuala nie.. bagusnya anak abah nie..
aku:bagus apa nya abah,dah lewat pi skolah dah nie,,
abah:huh????
abah: hari nie sabtu la sayang oii.. mana ada orang pi skolah..
aku:ooh yeke..


malu2 n rasa nak tergelak!
ok la nak out dulu..
bye !


love u,tengku..


Layout by chocolettha. Post title from owlala. Colors & Image neapolitan ice cream & 1950's Argyle.