Neapolitan Ice Cream
geram-geram-geram!!!!! (makan lah garam..huhhu)
Posted on @January 4, 2011 with 0 COMMENT(S)
salam semua.. ingatkan hari ni nak enjoy sat tanpa gangguan si dia (bukan bf or anything,ok?!) ingat kan dah naik kelas bertambah baik perangai dia, rupanya lagi teruk dari yg disangka.. dia tau aku akan turun salah satu tangga kat blok aku duduk lani, jai dia dah set camni:
1)dia ada bnyak geng,jadi x dak masalah utk bekerjasama.
2)dia suruh geng2 yg mmang dok benci aku tu duduk di setiap tangga blok.. jadi dia tahu, aku akan pilih yg blkang.. so, walau kemana  tngga yang aku pi, aku akan 'diserang' oleh geng2 tuu..
3) jadi,aku akan tahu, pi mna-mana tngga kat blog, akan 'diserang' benda yang sama.. aku pun no choice lerr.. 

tapi.. aku amat bersyukur krana x duk satu kelas dengan dia, kalau tak, berulang lagi la 'peristiwa hitam' tu.. aku takkan biarkan menjadi sebuah mimpi ngeri..


kesian kan jadi aku??? (dengan nada kecewa)

aku akan buktikan bahawa kenaikan aku kelas yg lbh bgus bukan lah atas dasar prihatin guru yg tahu kisah aku tu.. ini adalah atas kejayaan aku sendiri.. Yess! Iwill prove it to you !!


last but not least, PMR tetap akan di utamakan !!! 




ini kerana:


Layout by chocolettha. Post title from owlala. Colors & Image neapolitan ice cream & 1950's Argyle.